خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

بادامچیان: مشایی پایش را از گلیمش درازتر کرده است

جرس: عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: مشایی رئیس دفتر رئیس‌جمهور است به‌جای اینکه به وظایف خودش در امور دفتری رئیس جمهور بپردازد پایش را از گلیمش درازتر کرده و وارد مباحثی می‌شود که اساسا در تخصص وی نیست.


به گزارش آفتاب، اسدالله بادامچیان در پاسخ به این سئوال که آیا فراکسیون اصول‌گرایان برنامه‌ای برای بررسی اظهارات مشایی مسئول دفتر احمدی نژاد درخصوص ترویج مکتب ایرانی در نظر دارد، گفت: موقعیت مشایی درحدی نیست که اصول‌گرایان برای بررسی حرف‌هایش وقت بگذراند.

نماینده تهران گفت: بهتراست که آقای مشایی به مسئولیت‌های ویژه خودش برسد حداقل امسال براساس نام‌گذاری سال به اسم همت مضاعف و کارمضاعف تلاش کند به وظیفه خود برسد.

عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس با اشاره به حمایت محمود احمدی‌نژاد از مشایی و اظهاراتش گفت: من رئیس‌جمهور را به توصیه حضرت امیر‌المومنین به مالک اشتر توجه می‌دهم که فرمود اگر دیدی مردم از یک فردی که زیر دست تو کار می‌کند ناراضی هستند او را تغییر بده نه اینکه درمقابل رضایت عامه رضایت خاص را انتخاب کنی.

بادامچیان مجددا تاکید کرد: مشایی موقعیتی ندارد که ما در فراکسیون اصول‌گرایان وقت خود را صرف بررسی اظهاراتش کنیم البته این سخنان وی اثری هم در جامعه ندارد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.