خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۷, چهارشنبه

تکذیب خبرسازی رسانه های حامی دولت، پیرامون توقف وقف دانشگاه آزاد

جــــرس: در پی انتشار مطالبی در برخی رسانه های دولتی و همسو با آنان، مبنی بر توقف وقف دانشگاه آزاد با نظر هیئت منتخب رهبر جمهوری اسلامی، هاشمی رفسنجانی پس از صحبت با صادق لاریجانی، اعلام کرد "ریاست قوه قضائیه تصریح کرده است که هیئت بررسی وقف دانشگاه آزاد اسلامی، تا کنون هیچ نظری اعلام نکرده است."
همزمان رئیس قوه قضاییه تاکید کرد هیئت مذکور "تصمیم گیرنده نیست و صرفا نظر خود را نیز به رهبری اعلام خواهد کرد."


به گزارش مهر، دبیرخانه هیئت موسس دانشگاه آزاد با صدور اطلاعیه ای اعلام کرد: در پی اخبار منتشر شده در برخی سایتها و رسانه های دولتی پیرامون نظر هیئت منتخب رهبری برای بررسی وقف دانشگاه آزاد، در سحرگاه امروز چهارشنبه ٢۷ امردادماه، هاشمی رفسنجانی با صادق لاریجانی در خصوص صحت و سقم خبر مذکور، مذاکره کرد و رئیس قوه قضائیه ضمن اظهار تعجب از انتشار چنین اخباری به وی گفت که هنوز هیئت مذکور در این خصوص نظری نداده و اصولا این هیئت تصمیم گیر نیست و بنا است تنها نظر خود را به رهبری اعلام کند.


از طرف دیگر مقرر شد نظرات حقوقی و فقهی هیئت موسس و هیئت متولیان موقوفات دانشگاه آزاد اسلامی در مورد وقف دانشگاه آزاد نیز برای ریاست قوه قضائیه ارسال شود.


گفتنی است سایت های حامی دولت و همچنین روزنامه دولتی ایران، در شماره امروز خود و در صفحه اول خبری با تیتر"وقف دانشگاه آزاد اسلامی غیرشرعی اعلام شد"، منتشر کرده بودند.


همزمان سامانه خبری ایسکا نیوز گزارش داد رییس قوه قضاییه با تعجب از انتشار اخباری پیرامون نظر هیات منتخب رهبری برای بررسی وقف دانشگاه آزاد، گفت: هنوز هیات مذکور در این خصوص نظری نداده و اصولا این هیات تصمیم گیر نیست و بنا هست نظر خود را فقط به رهبری اعلام کند.


لازم به ذکر است موج جدیدی از اخبار کذب و بدون اشاره به منبعی موثق، از دیروز درخصوص دانشگاه آزاد در برخی رسانه های حامی دولت در حال انتشار است

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.