خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

نماينده ولي فقيه در سپاه: احساس جدایی علاقه مندان دولت، هزینه اضافی برای نظام است

جرس: نماينده ولي فقيه در سپاه گفت: من واقعا احساس نگراني مي‌كنم چون مي دانم بسياري از كساني كه دلبسته و علاقه‌مند اين دولت بودند، الان در مواضعي قرار مي‌گيرند كه احساس تفكيك كرده و موضع گيري مي‌كنند. اين هزينه‌هاي اضافي اي است كه بر نظام تحميل مي‌شود و به مصلحت دولت نيست.


به گزارش فارس، حجت‌الاسلام علي سعيدي نماينده ولي فقيه در سپاه پاسداران، با بيان اينكه "امروز كشور ما در خط مقدم جبهه مبارزه با استكبار" قرار دارد، اظهار داشت: بايد در ادبيات و سخنانمان دقت كنيم كه خداي ناكرده دشمن سو استفاده نكند.


سعيدي كه در راديو گفتگو و در برنامه‌اي پيرامون مبحث مكتب ايراني و مكتب اسلام سخن مي‌گفت، درخصوص برخي اظهارات درباره مكتب ايراني و مكتب اسلامي، اظهار داشت: نمي‌دانم انگيزه برخي از عزيزان كه در فضا و جريان سازي تخصص دارند، چيست؟ شرايط جامعه ما شرايط حساسي است، وضعيتي كه ما در منطقه خاورميانه در دنيا داريم، جايگاه برجسته‌اي است و بايد از مسائلي كه هزينه فوق‌العاده بر نظام تحميل مي‌كند، پرهيز كنيم.
وي ادامه داد: طبيعي است كه اين اظهار نظرها در دنيا يك سري عكس العمل ها و انعكاسات خاصي دارد. مثلاً در همين زمينه جريان وهابيت به شدت از اين گونه مسائل كه زمينه اختلاف را فراهم مي‌كند و مارك ايراني و زمينه فاصله گرفتن از اسلام را تشديد مي‌كند، بهره‌برداري كرد.


نماينده ولي فقيه در سپاه با بيان اينكه ما در برابرمان سه جهان‌بيني وحياني، عقلاني و حساني بيشتر نداريم، ادامه داد: اسلام يك مكتبي است كه در برگيرنده هر سه‌ جهان‌بيني است و ديگر مكتب‌هاي موجود، ناقص اند.
سعيدي با بيان اينكه اسلام هم بر اساس وحي پايه گذاري شده و هم عقل را به طور مستقل قبول دارد، اظهار داشت: ما مكتب ايراني را اصلا نداريم. آنچه كه ما داريم، مستند به ذات باري تعالي است كه بر اساس وحي بر پيامبران و پيامبر اعظم به عنوان قرآن نازل شده و همچنين آنچه كه از اهل بيت عصمت(ع) به ما رسيده منشور مكتب اسلام است.


نماينده ولي فقيه در سپاه این مدعا که "ما پرچمدار وحدت جهاني اسلام و كانون بيداري اسلامي هستيم"، اظهار عقیده کرد: امروز مستضعفين جهان چشم اميدشان به ايران اسلامي است چراكه ايران منهاي اسلام معنا ندارد و اينكه تفكرات ناسيوناليستي را در برابر اسلام يا حاكم بر اسلام بدانيم، انحراف است.


وي با تاكيد بر اينكه وطن در چارچوب اسلام و دين معنا و مفهوم مي‌يابد، افزود: من واقعاً خواهش مي‌كنم، عزيزان از ادبيات و اصطلاحاتي استفاده كنند كه قابل فهم و درك باشد و مشكلات اين چنيني را ايجاد نكند.


نماينده ولي فقيه در سپاه تصريح كرد: بالاخره اينگونه مسائل يك هزينه‌هاي اضافه‌اي است كه متاسفانه از نظام تامين مي‌شود و بزرگان و علما و فرهيختگان تكليف احساس مي‌كنند كه موضع‌گيري كنند.


سعيدي با بيان اينكه "فكر مي كنم در اين مقوله احمدي‌نژاد نقش تعيين كننده دارند"، افزود: بالاخره ايشان به عنوان يك شخصي كه توانسته در طول اين مدت براي مسائل اصولي اسلام و تفكر امام(ره) گام هاي بلندي بردارد و تقديري كه رهبر معظم انقلاب در مورد اين دولت و آقاي احمدي نژاد داشتند، تقدير رسا و بلندي بود.


وي با تاكيد بر اينكه تنها كسي كه مي تواند قدري تاثير گذار باشد و بلكه جلوي اينگونه مسائل را بگيرد احمدي نژاد است گفت: چراكه يك رابطه محبت آميز و تنگاتنگي بين اين دو بزرگوار وجود دارد.


نماينده ولي فقيه در سپاه افزود: من واقعا احساس نگراني مي‌كنم چون مي دانم بسياري از كساني كه دلبسته و علاقه‌مند اين دولت بودند، الان در مواضعي قرار مي‌گيرند كه به ناچار احساس تفكيك كرده و موضع گيري مي‌كنند. اين هزينه‌هاي اضافي اي است كه بر نظام تحميل مي‌شود و به مصلحت دولت نيست.


سعيدي خاطرنشان كرد: دولت رسالتي و مأموريتي دارد و اميدي است براي بسياري از افرادي كه دنبال ارزش‌ها، اصول، مباني و بازگشت به خط امام بودند.


وي با بيان اينكه ما دوران سختي را پشت سر گذاشتيم، افزود: همه متدينين و مومنين اميدوارند كه اين دولت بتواند گام‌هاي افزون‌تري را براي حاكميت اصول و ارزش‌ها بردارد و من توصيه مي‌كنم كه احمدي نژاد اين موضوع را خودشان حل و فصل كنند كه به رسانه‌ها، جامعه و افراد كشيده نشود و مسائل اصلي و اساسي ما تحت الشعاع قرار نگيرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.