خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۴, یکشنبه

ترقی: پخش صداي شجريان از رسانه‌ملي خواست دشمنان انقلاب است

جرس: در چند روز اخیر و در پی انتشار خبری مبنی بر ممنوعیت پخش ربنای استاد شجریان از صدا و سیما دبير شوراي معارف سيما اعلام کرد که "هيچ دستوري در ممنوعيت پخش ربنا با صداي شجريان ابلاغ نشده است" و همزمان یک عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي "پخش صداي شجريان از رسانه‌ملي" را خواست "دشمنان انقلاب" دانست.


پرويز فارسيجاني، ديبر شوراي معارف سيما، كه مسئوليت برنامه‌هاي سيما در ماه رمضان برعهده اوست، به ایلنا گفت: تاكنون هيچ تصميم و دستوري مبني بر ممنوعيت پخش دعاي ربنا با صداي محمدرضا شجريان به ما ابلاغ نشده است و امكان دارد در روزهاي آينده اين دعا از رسانه ملي پخش شود.


وي ادامه داد: سال گذشته نيز دعاي ربنا از يكي از شبكه‌هاي سيما پخش مي‌شده است.


فارسيجاني تاكيد كرد: هيچ دستور جديدي درخصوص دعاي ربناي شجريان ابلاغ نشده و اگر چنين دستوري در روزهاي اخير صادر مي‌شد قطعا من در جريان آن بودم و احتمال آن‌كه دعاي ربناي شجريان در روزهاي آينده پخش شود؛ وجود دارد.


از سوی دیگر خبرگزاری فارس گزارش می دهد که حميدرضا ترقي عضو شوراي مركزي حزب مؤتلفه اسلامي اظهار داشت: در حالي كه آقاي شجريان راه خود را از ملت ايران جدا كرده است نمي‌توان از پخش صداي وي در رسانه ملي دفاع كرد.


وي با بيان اينكه پخش صداي شجريان از رسانه‌ملي خواست دشمنان انقلاب است، افزود: متاسفانه آقاي شجريان در فتنه اخير كارنامه موفقي از خود نشان نداد و با رفتارهاي غيرمعقول خود را به جريان فتنه نزديك كرد به طوري كه مورد استقبال رسانه هاي غربي حامي فتنه قرار گرفت.


این خبرگزاری در خبری دیگر آورده است که عضو شوراي مركزي جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي خاطر نشان كرد: شجريان صداي گرمي دارد اما مردم ديگر نمي‌خواهند روزه خود را با صداي حاميان‌‌ BBC افطار كنند.


بر اساس این گزارش، وي با بيان اينكه شجريان در حوادث بعد از انتخابات و "فتنه 88" از مسير مردم فاصله گرفت، افزود: در حاليكه مردم تمام تلاش خود را براي مبارزه و مقابله با فتنه‌گران مي‌كردند، آقاي شجريان با شبكه‌هاي بيگانه كه دشمنان سرسخت ملت ايرانند، گفت‌وگو و از فتنه‌گران حمايت كرده است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.