خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

با عرض سلام خدمت دوستان سبز عزیز
متاسفانه مطلع شدیم که یکی از دوستان سبز وبلاگی بنام سیامک قادری و مدیر وبلاگ "ایرنای ما" را به دلایل غیرسیاسی بازداشت کرده اند...این خبر را یک دوست ناشناس برای ما گذاشته است...البته با خبری که ایرنا در این مورد منتشر کرده است گویا این عمل انجام شده است...از همینجا برای این عزیز آرزوی سلامتی میکنم و از دوستان تقاضا میکنم در اطلاع رسانی در این مورد کوشا باشند...کامنت مورد نظر و خبر ایرنا و کلمه را براتون میذارم...
کامنت مذکور
ناشناسناشناس گفت...
سلام دوست عزيز
لينك شما را از بخش نظرات وبلاگ "ايرناي ما" دريافت كردم. سيامك قادري خبرنگار اخراجي ايرنا و مدير وبلاگ ايرناي ما پنج شنبه شب دستگير شد. براي او پاپوش درست كردند و با دليلي غيرسياسي او را گرفتند.
لطفا اطلاع رساني كنيد.
اقاي قادري به هيچ حزب و گروهي وابسته نيست و هيچكس حامي او نيست .او بعد از خدا فقط دوستانش را دارد كه بايد در موردش اطلاع رساني كنيم. متشكرم
لينك خبر دستگيري او :‌
http://www.irna.ir/View/FullStory/?NewsId=1266261
این هم خبر سایت ایرنا
بازداشت يکي از عناصر فعال رسانه اي فتنه در محفل فساد!!
تهران - يکي از عناصر فعال فتنه پس از انتخابات به دنبال گزارشهاي مردمي از سوي واحد مفاسد اجتماعي دستگير شد .يک منبع آگاه به خبرنگار ايرنا گفت : ماموران نيمه شب پنجشنبه موفق به دستگيري فردي بنام "سيامک . ق " از عناصر فاسد و فعال در حوادث پس از انتخابات شدند .به گفته اين منبع آگاه ،فرد دستگير شده به همراه فرد ديگري در وضعيتي ناهنجار و مستهجن از سوي ماموران بازداشت شده است .

این هم خبر سایت کلمه
سیامک قادری، روزنامه نگار بازداشت شد
سیامک قادری روزنامه نگار و فعال حقوق بشر، نیمه شب پنجشنبه در آستانه روز خبرنگار، توسط نیروهای امنیتی بازداشت شده است.به گزارش کلمه، سیامک قادری روزنامه نگار کار در رسانه های منتقد را در سابقه خود دارد.قادری در خبرگزاری ایرنا و خبرگزاری تعطیل شده سینا و چندین روزنامه اصلاح طلب فعایت کرده است.هم اکنون تعداد زیادی از روزنامه نگاران از جمله علی ملیحی، کیوان صمیمی، بهمن احمدی امویی در زندان به سر می برند.


متن گرفته شده از سربازان سبز

1 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

آخرین بازمانده گفت...

آیابرای آماده کردن مردم به یک اعتصاب سراسری مارا یاری خواهید نمود به امید آزادی

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.