خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

پاسخ احمد منتظری به دروغ پردازی سایت جوان

جرس: بدنبال درج خبری در جوان آنلاین، حجت الاسلام و المسلمین احمد منتظری در جوابیه ای با تکذیب ادعای سایت نزدیک به سپاه آورده است که هیچگاه با کمک به خانواده زندانیان مخالف نبوده است.


در بخشی از این نامه با ابراز تاسف از فیلتر کردن رسانه ها افزوده است: بعضی سایت‌ها بدون هیچ جرمی فیلتر می‌شوند و بعضی دیگر آنقدر آزاد و رها هستند که اخبار دروغ جعل می‌کنند و به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند و خیالشان راحت است که مجازاتی در انتظارشان نیست.


متن پاسخ فرزند آیت الله العظمی منتظری که در اختیار جرس قرار گرفت به شرح زیر است:


بسمه تعالی

مسئول محترم سایت جوان آنلاین

پس از سلام - پیرو درج خبر سراسر دروغ با کد خبری 308986 مورخ 13/5/89 در آن سایت لطفاً طبق ماده 23 و تبصره 3 ماده 1 قانون مطبوعات، تکذیبیه ذیل را در اولین فرصت در آن سایت درج نمایید:

اینجانب هیچگاه با کمک به خانواده زندانیان مخالف نبوده و نیستم، اگر بر فرض زندانی گناهکار باشد خانواده اوکه جرمی را مرتکب نشده اند. من چگونه می‌توانم با این امر خداپسندانه و بشردوستانه مخالف باشم در حالیکه آیت الله العظمی منتظری (رضوان الله علیه) در طول بیش از چهل سال گذشته همواره به این مهم توجه داشت و کمک به این خانواده‌های مظلوم را وظیفه خود میدانست و تا آخرین روزهای حیات خود به انجام آن تأکید داشت و اکنون نیز در حد مقدور ادامه دارد.

علاوه بر این، از ابتدای تشکیل انجمن دفاع از حقوق زندانیان، اینجانب عضو آن بودم و در جلسات آن شرکت داشتم و انجام وظیفه می‌نمودم. انجمنی که به جای تشویق و تقدیر، مورد خشم و غضب حاکمیت قرار گرفت و متلاشی شد و مسئول دلسوز آن جناب آقای عمادالدین باقی دستگیر و زندانی گردید.

بسیار موجب تأسف است که بعضی سایت‌ها بدون هیچ جرمی فیلتر می‌شوند و بعضی دیگر آنقدر آزاد و رها هستند که اخبار دروغ جعل می‌کنند و به تشویش اذهان عمومی می‌پردازند و خیالشان راحت است که مجازاتی در انتظارشان نیست. امیدوارم خداوند همه را هدایت فرماید.

89/5/18 - احمد منتظری

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.