خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

درخواست پنج روزنامه نگار زندانی برای مناظره با احمدی نژاد


جرس: پنچ روزنامه نگار زندانی در رجایی شهر از احمدی نژاد خواستند به سوالات آنان در خصوص عملکرد دولت خود پاسخ دهد.



به گزارش منابع خبری جرس به نقل از زندان رجایی شهر، بدنبال اعلام آمادگی احمدی نژاد برای انجام مناظره با اوباما، عیسی سحر خیز، رفیعی، مهدی محمودیان، مسعود باستانی و طبرزدی پنچ روزنامه نگار در بند از وی درخواست کردند تا در یک نشست خبری به سوالات این روزنامه نگاران در خصوص عملکرد دولت خود پاسخ دهد.


احمدی نژاد روز گذشته در همایش ایرانیان مقیم خارج اعلام کرد: طی چند سال گذشته، هر سال اعلام می کردیم حاضریم هنگامی که برای شرکت در مجمع عمومی سازمان ملل به نیویورک می آییم، با جورج بوش در برابر رسانه ها گفت و گو کنیم. بعد گفتند که بوش از گفت و گو واهمه دارد؛ ما هم گفتیم اشکال ندارد برای گفت و گو مشاورانش را هم بیاورد.

وی با دعوت از آقای اوباما برای شرکت در گفت و گوی زنده تلویزیونی گفت: در این گفت و گو آماده ایم تا راه حل مسائل جهان را روی میز بگذاریم تا ببینیم روش چه کسی بهتر است.


احمدی نژاد در حالی این ادعا را مطرح می کند که از مناظره و هر گونه گفت و گویی با سیاستمداران داخلی سربار زده و حتی حاضر نیست در راستای عمل به وظایف قانونی خود به مصوبات مجلس را انجام دهد. این در حالی است که وی از حضور در مجمع تشخیص مصلحت نظام نیز سر بار می زند.

هر چند احمدی نژاد تمایل زیادی برای مصاحبه با رسانه های خارجی دارد ولی تاکنون حاضر نشده در یک جلسه پرسش و پاسخ صریح با حضور خبرنگاران و رسانه های مستقل داخلی شرکت کند. عمده مصاحبه های وی با سیمای جمهوری اسلامی است که به تنهایی به تشریح نظرات خود می پردازد.

زندان رجایی شهر که به محلی برای تبعید زندانیان سیاسی تبدیل شده، در حال حاضر میزبان تعدادی از روزنامه نگاران اصلاح طلب است. این روزنامه نگاران که یکی از جرایم آنها اهانت به احمدی نژاد است، از وی درخواست کرده اند در یک مناظره مستقیم به سوالات آنان در خصوص عملکرد پنچ ساله دولت نهم و دهم پاسخ دهد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.