خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ شهریور ۳, چهارشنبه

حیدر مصلحی: رقم پرداختی به سران فتنه بالاتر از یک میلیارد دلار است

جرس: وزیر اطلاعات که از دستاوردهای جدید اطلاعاتی نسبت به "ابعاد فتنه سال گذشته" خبر می داد، با تایید ادعای جنتی درباره دریافت یک میلیارد دلار از سوی افرادی که وی "سران فتنه" می خواند، گفت: رقم هزینه کرد آنها بسیار بالاتر از این اعداد است.


به گزارش مهر، حجت الاسلام حیدر مصلحی وزیر اطلاعات روز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت گفت: ما در بحث فتنه به مسائلی دست یافته ایم که بنا بر ملاحظاتی آنها را رسانه ای نمی کنیم ولیکن در زمینه شبکه های مجازی به دشمنان رو دست زدیم و این در حالی است که شبکه مجازی دست ساخته خود آنهاست.

وی با این مدعا که "فتنه بزرگ سال گذشته با هزینه های سنگین دستگاه های اطلاعاتی صهیونیست ها و انگلیس و آمریکا حمایت و هدایت می شد"، گفت: در فرصتی که اخیرا پیدا کرده ایم برخی از ابعاد پشتیبانی مالی از فتنه سال گذشته را کشف کرده ایم.

مصلحی اظهار عقیده کرد: فردی را که پشتیبانی خبری فتنه را بر عهده داشته است دستگیر کردیم که در اعترافات خود به دریافت مبلغ قابل توجهی پول از سوی دشمنان انقلاب اقرار کرده است.


وی در ادامه مدعی شد: در فتنه سال گذشته مجموعه هایی از ضد انقلاب داخلی و دشمنان خارجی برای براندازی نظام تلاش کردند ولیکن با تدابیر اطلاعاتی بسیار خوبی که در کشور به اجرا گذاشته شد تمام نقشه های آنها نقش بر آب شد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.