خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۸, دوشنبه

نماینده رهبری در سپاه: بهتر است جعبه سیاه جنگ را رمزگشایی نكنند

جـــرس: نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران، پیرامون اینکه "اخیرا برخی گفته‌اند ناگفته‌های خود را از پایان جنگ بازگو خواهند كرد"، ادعا کرد "آنها ناگفته‌ای از پایان جنگ ندارند، كه با توجه به تناقض ها، فكر می‌كنم اگر این جعبه سیاه را رمزگشایی نكنند، خیلی بهتر باشد. "


برخی شخصیت ها و فعالان کشور، طی ماههای اخیر، از افشای پشت پرده های نحوه و انجام پایان جنگ هشت ساله، توسط رهبران وقت نظام خبر داده بودند. از جمله میرحسین موسوی، نخست وزیر ایران در دوران جنگ هشت ساله با عراق در دهه ۱۳۶۰ ، در جواب برخی ادعاهای محسن رفیقدوست، خاطرنشان کرده است که در صورت ادامه "تحریف های تاریخی"، ناگفته هایی را از دوران جنگ و از جمله دلایل استعفای خود در سال ۱۳۶۷ را بیان خواهد کرد.


به گزارش فارس، علی سعیدی با بیان اینکه "من اطلاعاتی از تناقضات بین گفته‌ها و رفتار این آقایان در گذشته و حال دارم"، اظهار عقیده کرد "دو طرف نقطه‌ ضعف‌هایی در آن زمان داشته و دارند، مثلا وقتی امام شعار جنگ، جنگ تا رفع فتنه را سر می‌دادند، كسانی كه نقش اصلی را در اداره جنگ داشتند بدنبال شعار جنگ، جنگ با یك پیروزی بودند تا بتوانند جنگ را تمام كنند و این با شعار امام سازگاری نداشت. "


وی ادامه داد "اینها در پی تبدیل شدن حركت نرم‌افزاری به سخت‌افزاری، مثلا تكیه بر لیزر و مسائل دیگر بود كه امام به شدت از این موضوع نگران بودند. "


نماینده ولی فقیه در سپاه تاکید کرد "معتقدم نباید خیلی به این موضوعات دامن زده شود."


سعیدی در خصوص برخی اظهارنظرها مبنی بر اهمیت مكتب ایرانی، که اخیرا توسط رئیس دفتر محمود احمدی نژاد در همایش ایرانیان مقیم خارج از کشور ابراز شد، گفت "باید از خود این افراد خواست تا منظورشان را توضیح دهند، هرچند بنده معتقدم این مسائل، مسائل اصلی كشور نیست و نباید جامعه را درگیر این گونه مسائل كنیم. ما در كشور مسائل مهمتری داریم و نباید به این موضوعات دامن زده و آنها را رسانه‌ای كرد. "


0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.