خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

هادی خامنه ای: همراهان حقيقي مردم در مقابل تندبادها از پاي نخواهند نشست

جرس: دبير‌كل مجمع نيروهاي خط امام با انتقاد از تلاش عده‌اي براي محدود كردن فضاي دانشگاه‌ها گفت: از آنجا كه بخش عمده‌اي از حركت اصلاحات از دانشگاه و توسط انجمن‌هاي اسلامي آغاز شده اين نشانگر بالندگي و حيات طبيه تشكيلات و دانشجويان عضو آن است و همين خود سبب بروز بسياري از عناد‌ها و كينه‌ها عليه اين جريان اصيل و اسلامي دانشجويي شده است.


به گزارش ایلنا، سيد هادي خامنه‌اي در ديدار اعضاي شوراي مركزي و عمومي انجمن اسلامي دانشجويان دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان با اشاه به سابقه فعاليت سياسي و اجتماعي دانشجويان در انجمن اسلامي دانشگاه‌ها، گفت: انجمن‌هاي اسلامي دانشجويان از موثرترين تشكيلات موجود در سطح كشور بوده كه مبدا تحولات مهم و بزرگي بوده است از قبل از پيروزي انقلاب اسلامي فعاليت‌هاي موثر اين تشكل دانشجويي آغاز شده و تا به امروز با كش و قوس‌هاي فراوان ادامه دارد و اين تشكيلات مي‌تواند همچنان مهمترين تحولات را در سطح دانشگاه‌ها و حتي در جامعه رقم بزند.


وی با اشاره به سابقه برخي تخريب جريان اصلاحي اسلامي، گفت: يكي از راه‌هاي به حاشيه بردن فعاليت انجمن اسلامي ايجاد تشكيلات ساختگي و موازي و همنام در دانشگاه‌ها و تقويت مالي تشكيلاتي آنها در بيرون از دانشگاه ها است. اما دانشجويان روشن بين و آگاه و دلسوز كه دغدغه دين مردم مطالبات بر حق آنها را دارد لازم است با صبر و استقامت ايمان و اميد وآگاهي بخشي و با تكيه بر انسجام دروني به راه ماندگار خويش ادامه دهند.


دبيركل مجمع نيروهاي خط امام تاكيد كرد: بي ترديد راه بسته نيست و دلسوزان دين و انقلاب و همراهان حقيقي مردم و خادمان واقعي ملت در مقابل تندبادها از پاي نخواهند نشست.


دبير كل مجمع نيروهاي خط امام ضمن انتقاد از وجود برخي محدوديت‌ها در مسير فعاليت هاي سياسي تاكيد كرد: فشارها و محدوديت‌ها مانند قفل هم هستند، قفل يعني كليدي هم وجود دارد كه بتوان آن را قفل را باز كرد.


سيد هادي خامنه‌اي افزود: محدوديت‌ها باعث مسدود شدن يك راه مي‌شود اما در كنار آن بي‌ترديد راه‌هاي ديگر باز خواهد شد. همانطور كه فشارها بر عرصه رسانه ماندگار نخواهد بود و توقيف و بستن مطبوعات موجب بروز و ظهور راه‌هاي جديدي در حوزه مجازي و شكل گيري رسانه‌هاي ديجيتالي مي‌شود .


مدير مسوول روزنامه‌هاي توقيف شده جهان اسلام و حيات نو با لزوم ايجاد فضاي باز رسانه‌اي جهت شكل گيري جامعه سالم و اخلاقي افزود: روزنامه نگار، دانشجو، انديشمند و مخبر از صحنه جامعه حذف نمي‌شود هرچند تا مدت بسيار كوتاهي حوزه مانور و فعاليت آنها با محدوديت‌هايي مواجه گردد.


در ابتدا اين ديدار دبير و تعدادي از اعضاي انجمن اسلامي دانشگاه علوم كشاورزي و منابع طبيعي گرگان سوابقي از فعاليت‌هاي انجمن اسلامي دانشجويان فشارها و محدوديت‌ها و مسائل پيش رو و وضعيت امروز دانشگاه و تشكل‌هاي دانشجويي ارائه كردند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.