خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۲, سه‌شنبه

تجديد وقت دادگاه جعفر پناهي

جرس: وكيل جعفر پناهي از تجديد وقت جلسه دادگاه موكل خود به دليل عدم حضور رييس‌شعبه و نماينده دادستان خبر داد.


فريده غيرت در گفت‌وگو با خبرنگار ايلنا، با اعلام اين مطلب اظهارداشت: قرار بود روز گذشته جلسه رسيدگي به اتهامات جعفر پناهي و محمد رسول‌اف در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامي به رياست قاضي پيرعباسي برگزار شود كه به دليل عدم حضور وي و نماينده دادستان جلسه رسيدگي به 6 مهرماه موكول شد.
وي، اتهامات موكل خود را اجتماع و تباني به قصد ارتكاب جرم عليه امنيت كشور و فعاليت تبليغي عليه نظام جمهوري اسلامي عنوان كرد.


غيرت كه وكالت حسين نوراني‌نژاد را هم برعهده دارد، از اتمام محكوميت وي در شهريورماه خبر داد و اظهارداشت:‌ در حكم صادره عليه موكلم،وي به يكسال حبس تعزيري محكوم شده بود كه با اين اوصاف،در شهريورماه محكوميت وي به پايان خواهد رسيد.
وكيل نوراني‌نژاد خاطرنشان كرد: پس از گذشت نيمي از دوران محكوميت، از دادستان تهران تقاضاي آزادي مشروط كرديم كه اين امر مورد موافقت مقامات قضايي قرار نگرفت.

غيرت همچنين از ارسال پرونده‌هاي ژيلا بني‌يعقوب و سارا توسلي به دادگاه تجديد نظر خبرداد و گفت:‌ بني‌يعقوب در مرحله بدوي ازسوي شعبه 26 دادگاه انقلاب به يك سال حبس و 6 سال محروميت از روزنامه‌نگاري محكوم شد و توسلي نيز به اتهام اجتماع و تباني به قصد ارتكاب عليه امنيت كشور و تبليغ عليه نظام به 6سال حبس و 74 ضربه شلاق محكوم شده است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.