خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۲۵, دوشنبه

دیدار مهدی کروبی با خانواده حشمت الله طبرزدی

جرس: مهدی کروبی دبیر کل حزب اعتماد ملی، روز گذشته به دیدار خانواده حشمت الله طبرزدی از اعضای دفتر تحکیم وحدت رفت.

به گزارش سحام نیوز، در این دیدار همسر آقای طبرزدی با ابراز ناراحتی از شرایط بد زندان رجائی شهر گفت: متاسفانه جدا از وضعیت بد این زندان و شرایط جسمی آقای طبرزدی، دوری این زندان از تهران شرایط را برای من و فرزندانم جهت ملاقات با ایشان بسیار سخت کرده است.

همسر آقای طبرزدی در ادامه از نحوه برخورد ماموران امنیتی هنگام بازداشت وی گلایه کرد و افزود: متاسفانه ماموران امنیتی هیچ حرمتی برای برادر دو شهید و خانواده اش قائل نشدند و ایشان را با شرایط بدی بازداشت کردند و در شرایطی که هشت سال را در به دلیل فعالیت های سیاسی و مدنی در زندان و دور خانواده بوده، مجدداً روانه زندان کردند.

مهدی کروبی نیز در این دیدار با ابراز ناراحتی از وضعیت وخیم زندانیان سیاسی زندان رجائی شهر و سخت بودن شرایط ملاقات و دوری راه برای خانواده های این زندانیان، آرزوی آزادی هرچه سریعتر این زندانیان و بازگشت آنان به آغوش خانواده شان را از خداوند خواستار شد و افزود: متاسفانه برخوردها علاوه بر زندانی دامن خانواده وی را نیز می گیرد و این بدور از اخلاق اسلامی و ایرانی است.

در این دیدار که همسر و فرزندان این فعال سیاسی حضور داشتند، مادر آقای طبرزدی که به دلیل بیماری نتوانست در این ملاقات حضور یابد به صورت تلفنی از گلپایگان با آقای کروبی گفتگو کرد.


کروبی به مادر این دو شهید گفت: شما با نثار دو فرزند دینتان را به انقلاب و مردم ادا کرده اید و امیدوارم شاهد آزادی فرزندتان در این ماه مبارک باشید.

گفتنی است حشمت الله طبرزدی از اعضای موسس اتحادیه انجمن‌های اسلامی‎ ‎دانشجویان و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌ها و ‏مراکز آموزش عالی و مدیر مسئول نشریات "پیام دانشجو"، "ندای دانشجو"، "هویت خویش" و "گزارش روز" بود ، در ظهر روز هفتم دی ماه سال گذشته، بلافاصله پس از تظاهرات هواداران جنبش سبز ایران در تاسوعا و عاشورا توسط ماموران وزارت اطلاعات بازداشت و به مکان نامعلومی منتقل شد.


آن‌ها همچنین با ارائه حکم، ضمن بازرسی منزل، وسایل شخصی،کامپیوتر و یادداشت‌های وی را نیز با خود بردند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.