خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۹, سه‌شنبه

پیام مهدی کروبی در آستانه ماه رمضان

جرس: مهدی کروبی در آستانه ماه مبارک رمضان در پیامی با آرزوی آزادی زندانیان، از مردم خواست به هر دلیل موجه یا غیر موجه از تظاهر به روزه خواری اجتناب ورزیده و شعائر شریعت را گرامی دارند.


بسم الله الرحمن الرحیم

قال الله تبارک و تعالی

شهررمضان الذی انزل فیه القران

ملت شریف و مسلمان ایران

نسیم رحمت الهی از افق بی کران و زیبای ماه مبارک رمضان وزیدن گرفته است و شمیم عطرآگین بهار قران جان مشتاقان حضرت احدیت رابه وجد و سرور آورده.

- ماهی که بهترین ماه خداوند است و ساعاتش بهترین ساعات برای عبادت ، نفسها عطر تسبیح و دعا دارد و قدمها آهنگ جهاد. خوابش به نوعی عبادت و بیداریش طی طریق سعادت ، ماهی که ضیافت اله برپاست و همه بندگان را به آن راه! دراین ماه پاداش عبادت بی شمار عنوان شده است.

بار خدایا اصلاح و تسدیدی در وضعیت نابسامان ما فراهم آور و گرهی از کار فرو بسته این جامعه که به علت ندانم کاری ، سوءمدیریت و احیانا خیانت به جانب افول و سقوط پیش می رود بگشا!

خداوندا به مردم ما صبر و همتی و به مسئولین ما حمیت عطا فرما که بیش از این جامعه را در خطر فقر و انحطاط نیندازندو به قهقراء مذلت نکشانند.

وقت آنست که از تصمیم جان،‌ با اخلاص و ایمان برای فرزندان غیور و با شعور،‌درد آشنا و مسئولیت پذیر با ایمانمان که اکنون در زندان با مرگ و شکنجه دست به گریبانند و از نهایت عسرت دست از جان شسته و برای احقاق کمترین حقوق انسانی خود، در اعتصاب غذایند علی الخصوص در لیالی متبرک قدر دعا کنیم!

دعا کنیم و از خداوند بخواهیم که در کار این بندیان گرفتار ظلم حاکمان مدعی ایمان،‌فرجی حاصل آورد و موجبات استخلاص آنها را فراهم گرداند.

خدایا در این ماه توفیق دعا و همت عمل به مدعا را به همه ما عطا فرما!

خداوندا در ماه نزول قرآن و ماه شهادت “قران ناطق” علی مرتضی(ع) اولین مظلوم تاریخ! مارااز شر خدعه پردازان و قران برنیزه گیران و از شرسفیهان و ساده لوحان بر امان دار!

در پایان بر حسب وظیفه چند توصیه به همه دوستداران حضرت حق و سالکان طریقت و عاشقان حضرت احدیت که قاطبه شما مردم شریف ایران ایران در این زمره اید بعنوان برادر روحانی با شما در میان می گذارم و از همه شما خاضعانه التماس دعا دارم.

۱- بویژه در بهار قران به تلاوت هرچه بیشتر قران همت ورزیدند و جدا” از هرگونه تظاهر و ریا اجتناب کنید.

۲- به هر دلیل موجه یا غیر موجه از تظاهر به روزه خواری اجتناب ورزیده و شعائر شریعت را گرامی دارید.

۳- تلاش نمائید که همواره و بویژه در این ماه حتی الامکان علیرغم تمامی مشکلات و مصائب خوش خلق و خوشرو بوده و با خلق خدا مهربان باشید.

۴- دعا برای فرج و ظهور قائم آل محمد (عج) در این ماه بسیار توصیه شده است.

والسلام علیکم و رحمه الله و برکته

مهدی کروبی

3 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

کاوه آهنگر گفت...

درود بر شما
متمایل به تبادل لینک با شما سبز قامت هستم.در صورت تمایل خبرم کنید.
مرسی

saye گفت...

درود بر دوست عزیز.


پیام فاصله ها : زن مستحق قانون جنگل است...
به روزم.

غزل گفت...

موفق باشی

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.