خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

رمضان زاده: مطالب آقای جنتی خلاف منطق، عقل و بدیهیات است

جرس: قائم مقام دبیرکل جبهه مشارکت ایران اسلامی با بیان اینکه خبر روزنامه جوان کذب است، درباره واکنش او به بیانیه حزب متبوعش درباره اظهارات اخیر آیت‌الله جنتی، تاکید کرد که از محتوای بیانیه جبهه مشارکت دفاع می‌کنم. وی اظهار امیدواری کرد که امیدوارم آقایان روزی به چارچوب نظام بازگردند.

عبدالله رمضان‌زاده، در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس، پارلمان‌نیوز اظهار داشت: روزنامه جوان امروز به نقل از من و آقایان میردامادی، تاج‌زاده و صفایی فراهانی نوشته که ما بیانیه اخیر جبهه مشارکت ایران اسلامی را در مورد اظهارات آقای جنتی جعلی دانستیم که من به نوبه خودم این خبر تکذیب می‌کنم و تاکید می‌کنم که با هیچ‌کس مصاحبه‌ای انجام نداده‌ام.

وی افزود: جبهه مشارکت ایران اسلامی یک حزب قانونی است و بیانیه‌های آن حتما مسئولیت دارد و مسئولان آن مشخص است، علاوه بر اینکه از نظر من مطالب آقای جنتی مطالبی بر خلاف منطق، عقل و بدیهیات بوده و من تعحب می‌کنم آقای جنتی در مقام امامت جمعه و عضو شورای نگهبان که عدالت شرط هر دو مقام است حرف‌هایی بر زبان می‌آید که کاملا خلاف و نافی عدالت است.


سخنگوی دولت اصلاحات تصریح کرد: امیدوارم که قضاوت آقای جنتی در مورد انتخابات و نحوه شمارش آرا مانند قضاوت ایشان در مورد این مسئله نباشد و آقای جنتی بدانند که بالاخره اگر در این دنیا پاسخگوی کسی نباشند در آخرت باید حتما پاسخگو باشند.


رمضان‌زاده ادامه داد: در هر صورت مطلبی که روزنامه جوان به نقل از من زده کاملا دروغ است و من با هیچ‌کس مصاحبه‌ای نداشتم و از نظر من محتوای بیانیه جبهه مشارکت دفاع می‌کنم، در عین حال هم که معتقدم اینطور دروغ‌پردازی‌ها به نفع هیچ‌کس نیست.

وی همچنین در مورد اظهارات اخیر مدیرمسئول روزنامه جوان مبنی‌بر اینکه تمام تلاش حاکمیت در این یک‌سال بازگرداندن اصلاح‌طلبان به چارچوب بود اما شرایط به گونه‌ای پیش رفت که اصلاح‌طلبان تبدیل به اپوزیسیون نظام شدند نیز پاسخ داد.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب اظهار داشت: ما همیشه به عنوان اصلاح‌طلب در چارچوب نظام جمهوری اسلامی ایران حرکت کردیم اما کسانی هستند که برخی از اصول قانون اساسی را می‌پذیرند و اصول دیگر را زیر پا گذاشتند که نمونه آن را می‌توان در برخوردهای یک‌سال اخیر دید.

سخنگوی دولت اصلاحات تصریح کرد: تلاش ما این است که همه به اجرای بدون تنازل قانون اساسی تن بدهند و کسی از گوشه‌هایی از قانون اساسی فرار نکند.

رمضان‌زاده با بیان اینکه واقعیت این است که اصلاح‌طلبان هیچ‌گاه از چارچوب‌های حقوقی و قانونی قانون اساسی خارج نشدند، خاطر نشان کرد: تنها کسانی از چارچوب‌ها خارج شدند که برای خودشان مصونیت آهنین احساس می‌کنند و هر دروغی را در هر جایی عنوان می‌کنند و هر عمل خلافی را بدون پاسخ‌گویی انجام می‌دهند.


گفتنی است روزنامه جوان چندی پیش نوشت: اخبار بدست آمده حکایت از آن دارد که مجموعه بیانیه هایی که طی چند ماه گذشته به نام حزب مشارکت صادر شده ،جعلی بوده است.

این روزنامه همچنین مدعی شد: یک مقام آگاه با اشاره به بیانیه اخیری که به نام حزب مشارکت و در واکنش به اظهارات اخیرآیت الله جنتی دبیر شورای نگهبان صادر شده است گفت "در ارتباطاتی که با برخی اعضای برجسته حزب مشارکت همچون محسن میردامادی، صفایی فراهانی، عبدالله رمضان زاده، سعید شریعتی، مصطفی تاج زاده و چند تن دیگر که نخواسته اند نامشان فاش شود، گرفته شد این افراد ضمن تکذیب انتشار این بیانیه تصریح کرده اند که طی چند ماه گذشته هیچ گونه بیانیه ای از سوی این حزب و شورای مرکزی آن صادر نشده و تمامی این بیانیه ها جعلی است."


لازمه به ذکر است روز گذشته سعید شریعتی در صفحه شخصی خود در فیس بوک نوشت: "در سایت رجا دیدم كه به نقل از سایت جوان نوشته كسانی با من تماس گرفته‌اند و در مورد بیانیه جبهه مشاركت درباره اظهارات آیت الله جنتی از من استعلام كرده اند! مكررا اعلام می كنم كه من با هیچ یك از سایت‌های نشان داری كه علیه اصلاح‌طلبان و به ویژه جبهه مشاركت با جعل خبر همت مضاعف می‌گمارند به هیچ عنوان مصاحبه نكرده و نمی كنم و در مورد بیانیه هم با كلیت مفاد آن موافقم."


0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.