خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

رهبري با سعه صدر به فتنه گران سبز فرصت مي‌دهند كه شايد هدايت شوند

جرس: علیرضا پناهیان نماینده ولی فقیه در دانشگاه هنر گفت: رهبري با سعه صدر به فتنه گران سبز فرصت مي‌دهند كه شايد هدايت شوند.

به گزارش خبرگزاري فارس، این روحانی حامی دولت افزود : در همين فتنه سبز رشد بسيار بالايي درجامعه صورت گرفت و بينش و بصيرت مردم بالا رفت و در اين بين نيز افرادي ريزش كردند كه بايد گفت در رويش‌هاي آخرالزمان ريزش‌هايي هم صورت مي‌گيرد.


نماینده ولی فقیه با اشاره به رابطه آیت الله منتظری با بنیانگذار جمهوری اسلامی گفت: درست است اين شخص مجاهدت‌هاي زيادي داشته و حتي دراين مجاهدت‌ها، شكنجه‌هايي هم متحمل شده بود اما يك‌دفعه به دليل مخالفت باامام به فردي ضدانقلاب تبديل شد و با دست خود، خود را به مسير ديگري برد.


وی افزود: برخي در زمان امام هم بصيرت نداشتند و درهمان زمان امام هم درست عمل نكردند و به بيراهه رفتند كه آقاي منتظري يكي از اين افراد بود و يكي از افرادي كه در زمان امام از امام فاصله گرفت وشايسته برخوردهاي زيادي بود، شخص آقاي منتظري بود و حرف‌هايي مي‌زد كه ضدانقلاب وقتي مي‌خواست صحبتي انجام دهد به حرف‌هاي منتظري استناد مي‌كرد.


پناهیان گفت: حرف‌هايي كه آقاي منتظري مي‌زد به دليل اينكه از بينش استراتژيك برخوردار نبود، بسيار به ضرر انقلاب و حكومت بود و ايشان مصاحبه‌هايي انجام مي‌داد كه حضرت امام به‌خاطر اين مصاحبه‌ها آرزويمرگ كرد تا جايي كه فرمودند: كه آقاي منتظري به‌ خاطر اينكه از قعر جهنمنجات يابد، بايد توبه كند كه وي تا پايان عمر نيز چنين توبه‌اي نكرد.

این روحانی حامی دولت با تشریح سیاست های رهبری در برابر جنبش اصلاحات گفت: راهبرد هوشمندانه مقام معظم رهبري در بازي‌هايسياسي دوم خردادي‌ها اين بود كه ايشان در اوج آن بازي‌هاي سياسي بر نهضت نرم افزاري و توليد علم تاكيد كردند و نتايج آن را ما امروز به صورت عيني حس مي‌كنيم و آمارها نشان مي‌دهد كه ما از نظر سرعت پيشرفت علمي نخستين كشور در جهان هستيم.

پناهيان تاكيد كرد: در آن زمان كساني بودند كه در آموزش عالي كشور درمقابل اين راهبرد مقام معظم رهبري صريحاً موضع گرفتند و مخالفت كردند كه دراين بين مي‌توان به اظهارات معين كه وزير علوم دولت آنان بود، اشاره كردكه مي‌گفت "براي رشد علمي كشور بايد ارتباط دانشگاه با رهبري قطع شود " در حالي‌كه تا اكنون ما مشاهده كرده‌ايم هر جا كه مقام معظم رهبري كار علمي را حمايت فرموده‌اند، اين كار رونق پيدا كرده است.


وي سعه صدر را از خصوصيات بارز رهبر جمهوری اسلامی دانست و گفت: با همه دشمني‌هايي كه موسوي درزمان نخست وزيري خويش در حق مقام معظم رهبري كرد، حضرت آيت الله خامنه‌‌اي بعد از اينكه به رهبري انتخاب شدند براي عضويت در مجمع تشخيص مصلحت نظام از اولين افرادي كه منصوب مي‌كنند همين شخص موسوي است كه نشان از سعه صدر ايشان دارد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.