خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

ایران مسدود شدن حساب بانکی 41 شرکت در امارات متحده را تایید کرد

جرس: اخباری که روزهای پیش به شکل پراکنده راجع به مسدود شدن حساب بانکی 41 شرکت، توسط امارات متحده منتشر شد، امروز توسط معاون وزیر بازرگانی ایران تایید شد.


بابک افقهی امروز با اعلام خبر تشكیل كارگروه تدابير ويژه در مورد تحريم‌ها، اختيارات و تشریح رويكردهاي اين كارگروه این خبر را تایید کرد.


افقهی امروز در گفتگو با خبرگزاری ایسنا، اظهار کرد: رويكرد اول این کارگروه مربوط به اشخاص حقيقي و حقوقي هستند كه در متن قطع‌نامه و متن لايحه اتحاديه تحريم اروپا نامشان ذكر شده است و نيازمند حمايت ويژه هستند.


وي تعداد اين افراد را 41 شركت عنوان و تاييد كرد كه اين‌ها همان شركت‌هايي هستند كه حساب‌شان در بانك‌هاي امارات مسدود شده است.


پیش از این روزنامه "امارات بیزنس" روز دوشنبه ۲۸ ژوئن نوشته بود، حساب بانکی ۴۱ شخص حقیقی و حقوقی متهم به ارتباط با برنامه‌های هسته‌ای ایران بر اساس بخشنامه بانک مرکزی امارات متحده عربی بسته شده‌اند.


همچنین گفته می‌شود بانک مرکزی امارات متحده عربی خواستار این نیز شده که موسسات مالی این کشور در ارتباطات خود با بانک‌های مستقر در ایران، دقت کامل به خرج دهند و در صورت هر نوع تردید، با "واحد ضد پولشویی و موارد مشکوک" این بانک تماس بگیرند.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.