خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

مادر مجید توکلی: لااقل یک شماره حساب به من بدهند تا هزینه درمان فرزندم را به حسابشان بریزم

جرس: مجید توکلی در روزهای گذشته و بدنبال وخامت وضعیت جسمانی‌اش به بهداری زندان اوین اعزام شده است، اما پزشکان زندان به وی گفته اند که باید وی به پزشک متخصص ارجاع داده شود.

به گزارش دانشجونیوز، برادر مجید توکلی، در مورد آخرین وضعیت این فعال دانشجویی گفت: طی چند روز گذشته مجید به بهداری اعزام شده اما پزشکان قادر به درمان مجید نبودند و گفته اند که شما را باید متخصص ببیند و ما نمی‌توانیم شما را درمان کنیم. در حال حاضر بیش از یک هفته است که شب‌ها از بینی‌اش خون می‌آید و سرفه‌های شدید همراه با سردرد دارد و یکی از پزشکان اعلام کرده که شاید به علت مصرف داروی زیاد باشد که باعث بروز عوارض شده است و بدن شما دیگر در مقابل داروهای ما قوی شده و باید حتما متخصص شما را به ببیند.

وی ادامه داد: شلوغی بند 350 و نبودن امکانات مناسب بهداشتی باعث شده که مجید با توجه به بیماری ریه که داشته وضعیت وخیمی پیدا کند و دچار خون ریزی معده هم بشود.

همچنین مادر مجید در اعتراض به عدم رسیدگی به وضعیت فرزندش گفت: حالا که به مجید مرخصی نمی‌دهید تا حداقل بیماری‌اش را درمان کند، مسئولان یک شماره حساب دهند تا ما پول به حسابشان بریزیم تا پزشک و داروی مورد نیاز برای فرزندم را تهیه کنند. چرا که فرزندم سالم بود و شما او را به چنین وضعیتی رسانده اید و حال که قصد در مان او را ندارید و مرخصی هم نمی دهید یک شماره حساب بدهید و بگویید چقدر هزینه دارد تا آن را برایتان واریز کنیم.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.