خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

نماینده مجلس: توزيع كنندگان اطلاعيه عليه لاريجانی در قم شناسايی شدند

جرس: علی بنايی درخصوص این که توزيع اطلاعيه عليه علی لاريجانی رئيس مجلس شورای اسلامی در قم، توسط طلاب و علما صورت گرفته است یا خیر، اظهار داشت: چنين مطلبی نمی‌تواند صحت داشته باشد زيرا علما و فضلا و مردم قم همه از دوست‌داران آقای لاريجانی هستند.

به گزارش آفتاب، وی ادامه داد: همه آنها كه اين اطلاعيه را مطالعه كرده باشند پی خواهند برد كه تنظيم‌كننده آن چه كسی است؛ قلم اين نوشته، نويسنده آن را آشكار می‌سازد.

بنايی با اشاره به جایگاه خانوادگی لاریجانی و رای بالای او در قم، تصريح كرد: اين جريانات افراطی هستند كه می‌خواهند چنين شايعاتی را منتشر كنند و دروغ‌های خودرا به مردم و دوستداران لاريجانی نسبت دهند.

بنايی گفت: مجموع اين اقدامات در تهران و قم نشان می‌دهد جريانی در كشور وجود دارد كه نمی‌خواهد كشور روی آرامش را ببيند و درصدد شايعه‌پراكنی در جامعه هستند.

بنايی گفت: توزيع كننده اطلاعيه عليه رئيس مجلس در قم شناسايی شده است و به‌دنبال آن نيز گروه و جريانی كه چنين حركتی را رقم زده است شناسايی خواهد شد.

گفتنی است از حمله به بیوت آیات منتظری و صانعی هفته ها گذشته ولی تاکنون هیچ اقدامی در جهت شناسایی عوامل آن بعمل نیامده است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.