خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۳, یکشنبه

دلخوش: نمایندگان مرتبط با تجمع مقابل مجلس متخلف هستند

جرس: نائب رئيس كميسيون اقتصادي مجلس در خصوص تجمع كننندگان در مقابل مجلس در روزهاي گذشته معتقد است هنگامي كه اسناد جعلي، بيانيه و پيامك به نام ما زده مي‌شود نشان مي‌دهد كه شركت‌كنندگان در اين تجمع طي يك برنامه سامان‌دهي شده مقابل مجلس آمده بودند كه ارتباط آنان با برخي گروهك‌ها نيز مشهود است.


به گزارش ایلنا، سيدكاظم دلخوش نماينده صومعه سرا در حاشيه جلسه امروز مجلس شوراي اسلامي درگفت وگو با خبرنگاران، اظهار داشت: تجمع 150 تا 200 نفر مقابل مجلس در اعتراض به مصوبه مجلس در مورد موسسات غير دولتي هيچ ارتباطي به بسيج نداشته است، چرا كه بسيج جايگاه حقيقي و حقوقي دارد و هرجا كه دفاع از نظام لازم باشد وارد عمل مي‌شود.

به گفته وي افرادي كه مقابل مجلس تجمع كرده بودند بسيجي نبوده‌اند و كساني كه بخواهند آنها را به بسيج مرتبط كند به بيراهه رفته‌اند.

اين نماينده مجلس يادآور شد: اين افراد عوامل برخي از آقايان بودند كه قصد داشتند در مجلس حرف خود را به كرسي بنشانند و از آنجايي كه رهبري بر وحدت تكيه دارد بايد به وحدت توجه شود.

دلخوش خاطرنشان كرد: برخي از مدارك و مستندات حاكي از آن است كه اين نمايندگان تخلف كرده‌اند كه تخلف آنان آشكار است.

دلخوش در ارتباط با شكايت از اين افراد گفت: هنگامي كه اسناد جعلي، بيانيه و پيامك به نام ما زده مي‌شود نشان مي‌دهد كه شركت‌كنندگان در اين تجمع طي يك برنامه سامان‌دهي شده مقابل مجلس آمده بودند.

دلخوش سابقه خود را مشهود دانست و گفت: همگان مي‌دانند كه من بسيجي بوده‌ام و هنگامي كه بسياري از اين افراد هنوز متولد نشده بودند من در جبهه حضور داشتم و نمي‌توانند اين حرف‌ها را خوراك تبليغاتي كنند.

دلخوش از شكايت خود به مراجع قضايي خبر داد و گفت: در برخي سايت‌ها به من توهين شده است و من از اين افرادي كه قصد فرافكني تشويش اذهان عمومي و تعرض داشته‌اند شكايت كرده‌ام.


از سوی دیگر، گفته می شود که تجمع مقابل مجلس را یک نهاد شبه نظامی درخواست نموده و ارگان مسئول نیز با آن موافقت کرده است.

به گزارش پایگاه خبری فراکسیون خط امام(ره)مجلس«پارلمان‌نیوز»، این موضوع اعتراض گروهی از نمایندگان را بر انگیخته و بازتاب‌های گوناگونی را در پی داشته از اعتراض نمایندگان و برخی از مسئولان نظام نسبت به هتک حرمت مجلس تا شکایت برخی از نمایندگان از نمایندگان هدایت کننده این تجمع و طرح سئوال از وزیر کشور در آینده نزدیک.

همچنین شنیده شده درخواست عده‌ای از نمایندگان برای پخش فیلم تجمع مقابل مجلس به علی لاریجانی ارائه شده است.

بر اساس این خبر، فیلم این تجمع از سوی این حراست در اختیار رئیس مجلس قرار گرفته و احتمال می‌رود که این فیلم در یک جلسه علنی یا غیرعلنی پخش شود.


0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.