خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

فاطمه راکعی: مراجع عظام تقلید، در برابر جریان ضد امام موضع‌گیری کنند

رس: فاطمه راکعی در خصوص اظهارات اخیر سید حسن خمینی مبنی بر به حاشیه ‌راندن یاران بینانگذار جمهوری اسلامی اظهار داشت: بدیهی است امروز جامعه ما با حیرت و ناباوری شاهد زیرسوال بردن ۳۰ سال خدمات و تلاش‌های نظام جمهوری اسلامی از سوی یک گروه خاص است.

به گزارش ایلنا، وی افزود: شخصیت‌هایی که در زمان حیات امام در راس مناصب سیاسی و عهده‌دار خدمات بزرگ بودند و هستند امروز به راحتی زیر سوال می‌روند و بسیار علنی از طرف گروهی مورد اهانت قرار می‌گیرند.

نماینده سابق مجلس با بیان اینکه اهانت به این افراد اهانت به همه انقلاب، آرمان‌های شهدا و امام و مردمی که با بیش از ۹۸ درصد به افکار امام و جمهوری اسلامی رای مثبت داده‌اند محسوب می‌شود، افزود: همانطوری که یادگار بنیان‌گذار انقلاب نیز اشاره کرده است دقیقا کسانی که ۳۰ سال سوابق خدمت و پیش از آن نیز سابقه مبارزه در رژیم طاغوت به همراه امام را داشتند و در همان رژیم نیز زندان‌ها کشیده و کتک‌ها خورده‌اند هدف قرار گرفته‌اند.

وی معتقد است: امروز بسیاری از افکار و آرمان‌های امام از جمله مساله اجتهاد نوین و فقه پویا که امام به آن اعتقاد داشت تعطیل شده است.

این استاد دانشگاه ادامه داد: عده‌ای که جز سال‌های اخیر نقشی و مسولیتی در جمهوری اسلامی نداشتند به خود اجازه می‌دهند تمام دستاوردهای ۳۰ ساله انقلاب و کارکردهای خدمتگزاران آن را با اتهامات علنی در صداوسیما و مطبوعات زیر سوال ببرند.

راکعی تاکید کرد: عملکرد این افراد و آنچه که پیاده می‌کنند طرز فکر امام نبوده و نیست؛ امام به مشارکت مردم، حضور زنان در عرصه‌های اجتماعی، پاسخگویی به مسائل روز کشور، احترام به مردم، عدم تجسس امور مردم و جمهوریت نظام در کنار اسلامیت آن معتقد بودند.

وی افزود: سخنان و بیانات امام در رسانه‌های مکتوب و تصویری باقی است و مردم خود مقایسه می‌کنند و می‌بینند که عملکرد عده‌ای امروز عده‌ای با نام ، خط و افکار امام چقدر متضاد و مغایر با واقعیت آن است.

دبیرکل جمعیت زنان مسلمان نواندیش پیشنهاد کرد که بزرگان نظام، مراجع عظام تقلید، فقها، چهره‌های سیاسی و بیت بنیانگذار انقلاب باید صریحا و سریعا در برابر جریانی که به اسم خط امام(ره) بر خلاف اندیشه‌های امام حرکت می‌کند موضع‌گیری کنند.

راکعی در پایان خاطر‌نشان‌کرد: در واقع امروز عده‌ای اخلاق اسلامی و قانون اساسی را دور می‌زنند و این کار را به اسم خط امام انجام می‌دهند باید در برابر اقدامات آنها سریعا اعلام برائت و موضع‌گیری شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.