خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

هشدار مصباحی‌مقدم به منتقدان‌ و مخالفان لاریجانی

جرس: حجت‌الاسلام‌ غلامرضا مصباحی‌مقدم در بیان ارزیابی خود از تشدید انتقادات و برخی ابرازمخالفت‌ها نسبت به رییس مجلس اظهار داشت: ازهمین‌جا به برادرانی كه این حركت‌ها را انجام می‌دهند هشدار می‌دهم كه توجه كنید مبادا غفلت موجب شود به طور ناخواسته ابزار دست بیگانگان شوید و مسائل تسویه حساب‌های گروهی، ‌جناحی و خطی موجب شود كه نیروهای شایسته انقلاب اسلامی را مخدوش كنید و آنها را حذف یا حداقل برای مدیریت و مسوولیت آنها چالش ایجاد كنید.

به گزارش ایسنا، نماینده مردم تهران در مجلس، افزود: یكی از نگرانی‌ها درشرایط حاضر این است كه بعضی‌ از نیروهای علاقمند به انقلاب اسلامی به جای توجه به مسائل مهم‌تر مسائل كوچك‌تر را مورد اهتمام قرار دهند و از وظیفه‌ای كه اقتضا می‌كند در آن همواره اهم و مهم رعایت شود غفلت كنند.

مصباحی‌مقدم تاكید كرد: مسلما اختلاف سلیقه در مسائل سیاسی داخلی در چارچوب جریان انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. همین اختلاف‌نظرها موجب می‌شود تفاوت‌ دیدگاههایی بین رییس مجلس و رییس‌ جمهور یا بعضی از نمایندگان و یا بعضی از اعضای دولت پدید آید، حتی در درون جریانات مختلف اصولگرا نیز اختلاف‌نظر وجود دارد، اما یكی از چیزهایی كه حتما لازم است رعایت شود سعه صدر و تحمل دیدگاه‌های یكدیگر در چارچوب مبانی اصولگرایی و با محوریت ولایت فقیه و مقام معظم رهبری است.

این عضو جامعه روحانیت مبارز افزود: هرگز نباید اختلاف‌نظرها وسیله‌ای برای تشدید اختلافات و درگیری‌ها شود. اختلاف نظرها نباید منجر به ایجاد شكاف، شقاق، ‌دودستگی‌ها، ‌ایستادن درمقابل یكدیگر و حذف یكدیگر شود.

مصباحی مقدم تاكید كرد: دشمنان نظام این اقدامات را انجام می‌دهند چون احساس می‌كنند كه در داخل شرایط برای اختلاف و شكاف پدید آمده آنها نیز از این امر استفاده می‌كنند و می‌خواهند آن را تشدید كنند.

به گفته وی، همین مسائل داخلی موجب می‌شود كه دشمنان جرات پیدا كرده طمع كنند و تصور كنند كه موقعیت خوبی برای ایجاد فشار بیشتر بر ملت ایران به وجود ‌آمده است.

وی با بیان این‌كه آنها نمی‌توانند از راه جنگ ملت ایران را سركوب كنند، خاطرنشان كرد: دشمن نمی‌تواند درحال حاضر انقلاب اسلامی را از راه تحمیل جنگ دچار چالش كند، ولی می‌تواند به این اختلافات دامن زده و از این راه ما را به مسائل جزیی مشغول كند.

این عضو مجمع نمایندگان روحانی مجلس با اشاره به حركت‌هایی كه اخیرا در قبال علی لاریجانی شدت گرفته است، گفت: اگر این افراد تامل كنند قطعا خواهند دید كه این حركت‌ها خلاف مصالح ملی، خلاف نیات امامو مقام معظم رهبری و خلاف رضای حضرت بقیه‌الله الاعظم (عج) است.

به گفته وی، این افراد هرچه براساس وحدت حول محور رهبری كمك كنند مسلما به نفع كشور و ملت و مصالح ملی و هرچه این وحدت را دچار خدشه كنند برخلاف مصالح ملی خواهد بود.

وی این حركات را برخاسته از انگیزه‌های سیاسی دانست كه غافل از رعایت مصالح ملی و وظیفه شرعی و الهی انجام می‌شود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.