خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ مرداد ۹, شنبه

حداد عادل: به حكم شرع وعقل، رهبری تنها محور وحدت است

جـــرس: همزمان با تاکید رهبر جمهوری اسلامی بر "لازم الاطاعه بودن خود"، جانشین فرمانده بسیج اعلام کرد "ملت ما با اعتقاد به راه ولایت فقیه و سخنان رهبری، آنچنان از صحنه‌های مختلف به سعادت و رستگاری رسته است كه دشمنان نیز خود از این امر در شگفت هستند. "


همزمان رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نیز مدعی شد "ما در كشور به حكم قانون اساسی و به حكم شرع و عقل تنها یك محور برای وحدت داریم و آن هم رهبری است. "


به گزارش فارس، علی فضلی شامگاه جمعه طی سخنانی در جریان سفر به آذربایجان، ابتدا اعتراضات مردمی بعد از انتخابات ریاست جمهوری سال گذشته را، "فتنه" نامید و سرکوب آن را "مصداق بارزی از سلحشوری و پشتیبانی مردمی" عنوان كرد. و ادامه داد: "فتنه بعد از انتخابات مصداق روشنی از تكیه این انقلاب و مردم به خط ولایت بود كه به روشنی نشان داد دشمن هرگز قادر نیست آن ستون همیشه پا برجای نظام را دچار تخریب و یا نابودی كند."


این مقام نظامی ادعا کرد "ملت ما در هر مقطعی از تاریخ این كشور بعد از پیروزی انقلاب با اعتقاد به راه ولایت فقیه و سخنان رهبری، آنچنان از صحنه‌های مختلف به سعادت و رستگاری رسته است كه دشمنان نیز خود از این امر در شگفت هستند. "


همزمان رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی نیز، ملاك و ترازوی وحدت واقعی را "تبعیت از سخنانان رهبری" دانست و اظهار عقیده کرد "محور وحدت باید حركت در مسیری باشد كه رهبری طراحی کرده و نشان می‌دهد.


به گزارش همین خبرگزاری، غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران و رئیس كمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی، معتقد است "ما در كشور به حكم قانون اساسی و به حكم شرع و عقل تنها یك محور برای وحدت داریم و آن هم رهبری است."


رئیس مجلس هفتم، سپس تاکید کرد "محور وحدت باید حركت در مسیری باشد كه رهبری طراحی می‌كنند و نشان می‌دهند. "


این موارد در حالیست که رهبر جمهوری اسلامی طی روزهای اخیر، خود را رسما یک "مجتهد جامع‌الشرایط"، "جانشین امام زمان در زمان غیبت" و همچنین "شعبه‌ای از ولایت ائمه‌ اطهار" و "ولایت رسول‌ خدا" نامیده و خاطرنشان ساخته بود که اطاعت از دستورات حکومتی، نشانگر "التزام کامل به ولایت فقیه" است .

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.