خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران از تولید موشک های جدید، کم خطا و پیشرفته خبر داد

جـــرس: فرمانده نیروی زمینی ارتش ایران، با اعلام اینکه "ضریب خطا در انواع موشک‌های جدید و پیشرفته ایران به حداقل ممکن رسیده"، از تجهیز ارتش جمهوری اسلامی به "پیشرفته ترین موشک های ساخت داخل" خبر داد و تاکید کرد "با اطمینان می گوئیم که هر مهاجمی در تیررس بوده و قادریم به سرعت آن را مورد اصابت قرار دهیم."


به گزارش خبرگزاری مهر، امیر سرتیپ احمد رضا پور دستان، ضمن اعلام "آمادگی روز افزون نیروی زمینی ارتش در پاسداری از تمامیت ارضی کشور" گفت: تجهیزات نوین نظامی و پیشرفته ترین سلاح های ساخت داخل را در اختیار داریم که با آموزش تئوری و عملی تمامی کارکنان این نیرو در کوتاه ترین زمان ممکن قادرند هرگونه تجهیزات نظامی را علیه دشمنی به کار ببرند.


وی در ادامه تصریح کرد: با همت و توان متخصصان صنایع دفاع امروز نیروی زمینی ارتش به انواع پیشرفته ترین و جدیدترین موشک های ساخت داخل مجهز شده است و به جرات و با اطمینان می گوئیم که از توان موشکی بالایی برخورداریم به نحوی که هرگونه اهداف مورد نظر را می توانیم مورد اصابت قرار دهیم.


فرمانده نیروی زمینی ارتش اعلام کرد: قدرت و توانمندی موشکی نیروی زمینی ارتش چنان است که طی آموزشهای منظم ارائه شده به کارکنان قادریم با کمترین درصد ممکن اشتباه در هر مرحله و مقطعی علیه دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی که قصد شیطنت داشته باشند، وارد عمل شویم.


اواسط بهار امسال، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی از اجرای رزمایش بزرگ نیروی زمینی با حضور پنج لشکر و هفت تیپ مستقل در سال جاری خبر داده و گفته بود "نیروهای مسلح هرگونه تحرک در منطقه را رصد و خود را برای مقابله با هر نوع تهدید احتمالی آماده می کنند."


سال گذشته و پس از آزمایش موشک «سجیل دو» توسط ایران، روزنامه هاآرتص چاپ اورشلیم در گزارشی پیرامون پرتاب موفقیت آمیز آن موشک نوشته بود "بنظر می رسد سیستم موشکی ایران بسیار پیشرفته از حد تصور است و باعث افزایش نگرانی ها در مورد مهارت های موشکی ایران شده است. "


سامانه خبری جهان نیوز به نقل از یکی از مقامات آمریکا که خواست نامش فاش نشود، آورده بود "ایران پیش از این نیز موشک های با سوخت جامد را با برد کوتاه آزمایش کرده بود، این در حالی است که موشک جدید دارای برد بیشتری است. "

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.