خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

برخی افراد در کمربند امنی قرار دارند

جرس: یک عضو مجلس خبرگان رهبری با انتقاد از "افرادی که در کمربند امنی قرار دارند" پرسید: چرا برای كسانی كه تهمت می‌زنند و حمله می‌كنند، جایی برای رسیدگی و جلوگیری وجود ندارد چرا شفاف گفته نمی‌شود كه این‌ها چه كسانی هستند؟

آیت‌الله هاشم‌زاده هریسی در گفتگو با ایسنا، با بیان این‌كه گاهی اوقات بسیاری از روزنامه‌ها را نمی‌توان خواند یا اخبار را گوش كرد، برای این‌كه دروغ و تهمت برای برخی مانند آب خوردن شده است، تصریح كرد: در برابر این‌ها باید موضع‌گیری شفاف شود كه چرا دروغ گفتید و تهمت زدید؟ اگر در همه موارد شفاف‌ نظر بدهیم كسی جرات نمی‌كند از اسلام تخلف كند.

هاشم‌زاده هریسی عنوان كرد: ‌به نام ارزش، ارزش‌ها زیر پا گذاشته می‌شود به نام اصول، اصول زیر پا گذاشته می‌شود و این برای نظام و انقلاب و جامعه‌ اسلامی ما ننگ است.

این عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان كرد: ‌وقتی برخی افراد در یك كمربند امینی قرار دارند این كارها را انجام می‌دهند و كارهای خلاف شرع، اخلاق و اصول انسانی آشكار انجام می‌شود، در یك جامعه اسلامی، حتی یهودی، نصاری، خداشناس و هر كس دیگر كه در این كشور زندگی می‌كنند باید بتوانند راحت زندگی كنند، بیرون بروند و آبرویشان حفظ شود، اما وقتی كه مسلمان‌ها هم نتوانند راحت باشند دیگر چگونه این مساله را حل كنیم.

وی افزود: دادگاه، یك قوه قضائیه مستقل، انسان‌های واقعا مستقل، حوزه‌ها و مراجع هر كجا خلاف شرع، تهمت، افترا و سوء ظن و بدگمانی دیدند باید موضع‌گیری و برخورد كنند، این دستور قرآن است. اگر چنین شود كسی جرات تخلف ندارد.

هاشم‌زاده‌هریسی ادامه داد: باید این چنین باشد و الا فقط با حرف زدن درست نمی‌شود. اگر با حرف زدن درست می‌شد كشور ما باید بهترین كشور می‌بود و گناهی در آن صورت نمی‌گرفت، برای این‌كه بهترین سخنان و حرف‌ها و شعارها را داریم كه باید با آب طلا نوشته شود ولی به آن‌ها عمل نمی‌شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری در پایان با بیان این‌كه آبروی اسلام در میان است، افزود: باید از این كارها جلوگیری شود، می‌خواهد انجام دهنده این كارها برادر من یا هر كس دیگری باشد، مخصوصا برای دفاع از نظام اسلامی و ولایت و برای دفاع از انقلاب و اصول و ارزش‌های واقعی باید تلاش كرد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.