خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

توقیف یک نشریه محلی و تذکر به سه نشریه دیگر

جرس: در حالی که روز گذشته از وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مجلس به علت رفتارهای دوگانه نسبت به مطبوعات سوال شد، امروز هیات نظارت بر مطبوعات یک نشریه محلی را توقیف کرده و به سه نشریه دیگر تذکر داده است.


به گزارش دبیر هیأت نظارت بر مطبوعات در جلسه امروز هیأت نظارت بر مطبوعات گزارش تخلفات نشریات مطرح و درباره آن‌ها تصمیم‌گیری شد.


بر اساس این تصمیمات، دو هفته‌نامه "مدینه گفتگو" با گستره توزیع استان مرکزی به دلیل افترا به مقامات و نهادهای کشور و پخش شایعات و مطالب خلاف واقع، به استناد بندهای ۸ و ۱۱ ماده ۶ قانون مطبوعات و به علت اصرار بر تخلفات مورد اشاره به استناد تبصره ۲ ماده ۶ و تبصره ماده ۱۲ قانون مطبوعات ، توقیف و مراتب جهت پیگرد قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.


همچنین به نشریه "نسیم بیداری" به دلیل افترا به مقامات کشور و ایجاد اختلاف مابین اقشار جامعه، به استناد بندهای ۴ و ۸ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر داده شد و مراتب جهت پیگرد قانونی به مرجع قضایی ارسال شد.


علاوه بر این به نشریات "رزم آور" و "دنیای کاراته" به دلیل پرداختن به موضوع عرفان‌های کاذب و اندیشه‌های ساختگی بر خلاف موازین اسلامی، بدون نفی منطقی و کارشناسانة آنها، به استناد بند ۱ ماده ۶ قانون مطبوعات تذکر داده شد.


حسینی، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دیروز در صحن علنی مجلس وعده داده بود که آرامش به مطبوعات بازگردد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.