خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

عضو اصولگرای مجلس: مشی فرهنگی احمدی‌نژاد برخاسته از مرام مشایی است

جـــرس: عضو كمیسیون فرهنگی مجلس، با انتقاد از عملکرد و سیاست های فرهنگی دولت، پیرامون نقش اسفندیار رحیم‌مشایی در تدوین این سیاست‌ها گفت "نمی‌خواهم به كسی تهمت بزنم، اما خیلی‌ها می‌گویند مشی فرهنگی احمدی‌نژاد برخاسته از مرام مشایی است و او خط‌دهی فرهنگی می‌كند، زیرا بعضی از سخنان احمدی‌نژاد بیشتر متناسب با شان رحیم مشایی است و نه خود وی."


به گزارش ایلنا، جلال یحیی‌زاده، نماینده اصولگرای تفت در مجلس شورای اسلامی، پیرامون انتقادات اخیر نسبت به سیاست‌های فرهنگی دولت، اظهار داشت: متاسفم كه بگویم از قبلِ شكل‌گیری دولت دهم و از زمان تبلیغات انتخاباتی، سخنانی را از رئیس‌جمهور شنیدیم كه در كمیسیون فرهنگی هم مطرح می‌شد و بسیار غیرمنتظره بود، اما تاكنون این سخنان ادامه یافته، تا جایی كه شاهد انتقادات آشكار مراجع تقلید هستیم.


وی ادامه داد "نمی‌خواهم به كسی تهمت بزنم، اما خیلی‌ها می‌گویند مشی فرهنگی احمدی‌نژاد برخاسته از مرام مشایی است و او خط‌دهی فرهنگی می‌كند، زیرا بعضی از سخنان احمدی‌نژاد بیشتر متناسب با شان رحیم مشایی است و نه خود وی. "


یحیی‌زاده افزود: "ما دوست داریم رئیس‌جمهور در ارتباط با مسائل فرهنگی مواضعی بگیرد كه دشمنان ناراحت و نگران شوند نه دوستان و دلسوزان واقعی. "


این فعال اصولگرا در مورد واكنش اصولگرایان در صورت تداوم سیاست‌های فرهنگی مذكور تاكید كرد: اصولگرایی اگر واقعی باشد، در هنگام انتقاد این كار را انجام می‌دهد و به خاطر هم‌جناحی بودن از بیان آنها چشم نمی‌پوشد كه در تذكرهای نمایندگان مجلس هم این نارضایتی‌ها را می‌بینیم.


وی تاکید کرد "اصولگرایان در هیچ موردی با كسی عقد اخوت نبسته‌اند و هر كسی در هر موردی خوب عمل كند، از او حمایت می‌كند و هر جا عمل غیرمنتظره‌ای رخ داد، انتقادات خود را مطرح خواهند كرد."


گفتنی است اظهارات، سیاست ها و عملکرد دولت در زمینه فرهنگی نیز، انتقادات بسیاری از اصولگرایان را در برداشته است.


طی روزهای اخیر، علی مطهری، از نمایندگان اصولگرای منتقد دولت، از تشکیل فراکسیونی جدید در مجلس شورای اسلامی خبر داد.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.