خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۴, دوشنبه

بايد با متهمان حادثه كهريزك به شديدترين شكل برخورد شود

جرس: يك هفته پس از صدور احكام متهمان پرونده حوادث كهريزك در دادگاهي غير علني و با متهمانی ناشناس، يك عضو كميته بررسي حوادث پس از انتخابات در مجلس كه بازديدهايي نيز از برخي بازداشتگاه‌ها داشت، صدور اين احكام را گامي در جهت برقراري عدالت خواند.


به گزارش ایلنا، مهدي سنايي عضو كميسيون امنيت‌ملي و سياست‌خارجي در پاسخ به سوالاتي در مورد احكام صادره براي متهمان بازداشتگاه كهريزك، اظهار عقیده کرد: اقدام سازمان قضايي نيروهاي مسلح در اين زمينه اميدوار‌كننده، مثبت و گام سازنده‌اي در جهت برقراري عدالت و مجازات متخلفان است.


وي افزود: البته اين برخورد براي وجه قوه قضاييه هم اهميت دارد و نشان‌دهنده عزم اين دستگاه براي برخورد با متخلفين خواهد بود.


عضو كميته پيگيري حوادث پس از انتخابات در پاسخ به اينكه آيا در احكام مذكور به آمرين اصلي كه در گزارش مجلس به آنها اشاره شده بود، توجهي شده است يا نه، مدعی شد: طبيعتا گزارش مجلس حكم قضايي نيست و صرفا نتيجه يك تحقيق است. البته نمي‌دانم كه حكم صادره چقدر با اصل قضيه همخواني دارد اما قطعا گزارش مجلس مي‌تواند سند خوبي باشد.


سنايي افزود: بايد انتظار داشت با متهمان حادثه كهريزك به شديدترين شكل ممكن برخورد كرد. از اين رو اقدام اخير جاي تشكر دارد.


وي در پايان گفت: اگر با اين جديت در موارد پيشين برخورد مي‌شد، شايد با حوادثي مانند كهريزك مواجه نبوديم.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.