خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

توزیع اطلاعیه علیه رییس مجلس در قم

چکیده : پس از نمازجمعه امروز قم اطلاعیه‌ای بر علیه رئیس مجلس شورای اسلامی با عنوان "آقای لاریجانی رأی ما را پس دهید، شما دیگر نماینده ما نیستید"، توسط عده‌ای که خود را امت حزب الله می‌نامیدند، توزیع شد.


به گزارش سایت کلمه به نقل از ایلنا، در ذیل این اطلاعیه که نویسندگان آن، خود را منتسب به جمع کثیری از طلاب، دانشجویان و مردم نامیده بودند، مطالبی در انتقاد از موضع گیری‌های اخیر علی لاریجانی در مورد مسائل پیرامونی دانشگاه آزاد و این که هنوز هم نسبت به برخی نامزدهای دهمین انتخابات ریاست جمهوری دچار خوشبینی است، عنوان شده است.

در قسمت‌هایی از این اطلاعیه آمده است: با توجه به چندین مورد از عمکرد غیر قابل دفاع شما در هیات رییسه مجلس شورای اسلامی، ما همان‌هایی که به اشتباه به شما رای دادیم، اعلام می‌کنیم که دیگر نماینده ما نیستید.

اطلاعیه افزوده است: امید است همان‌گونه که مقام معظم رهبری برای نمایندگان مجلس شان نظارتی را تعریف کردند و مجلس را موظف به قانونی کردن آن نمودند همین شان برای مردم واختیار فسخ وکالت برای آنان روزی قانونی شود.

نویسندگان اطلاعیه یادآورشده‌اند: با توجه به تاکیدات آیت الله خامنه ای مبنی بر این‌که هر گاه شورای عالی انقلاب فرهنگی مصوبه‌ای را تصویب می‌کند، مجلس وارد نشود، شما مصوبه‌ای در مقابل شورای عالی را به رای نمایندگان گذاشتید و میزان تبعیت خود را از ایشان نشان دادید.

در این اطلاعیه خطاب به لاریجانی آمده است: گفته می‌شود شما به رقیب آقای احمدی‌نژاد رای داده‌اید و پیروزی او را نیز تلفنی تبریک گفته‌اید، هنوز تکذیب روشنی از شما در این زمینه شنیده نشده است، هرچند قبلا صحت تکذیب‌های شما را نیز تجربه کرده‌ایم.

اطلاعیه خاطرنشان کرده است: در ماجرای شروع فتنه شما( لاریجانی) به تلویزیون آمده‌اید و خواهان اجازه برگزاری تجمعات برای فتنه‌گران شدید، در حالی که سیاست رهبری خیابانی نشدن اعتراضات و باج ندادن به فتنه‌گران بود.

در این اطلاعیه همچنین آمده است: رییس دیوان محاسبات که همکار مادام العمر شما است در گزارش خود از گم شدن یک میلیارد دلار در عملکرد دولت خبر داد و آن را منتشر کرد، ولی بعدها مشخص شده این اتهام بی‌اساس بود.

نویسنده یا نویسندگان این اطلاعیه خاطرنشان کردند: در میان نمایندگان این مطلب رایج است که رابطه حسنه‌ای با اصلاح طلبان و رابطه نا مهربانانه‌ای با نمایندگان انقلابی دارید تا جایی که یکی از نمایندگان انقلابی از رای دادن به شما برای ریاست مجلس توبه کرده است.

این اطلاعیه خاطرنشان کرده است: شما هنوز نسبت به … این فتنه‌گر لجوج و عنود، دچار خوشبینی هستید.

اطلاعیه افزوده است: با توجه به فرمایش آیت الله خامنه ای در زمینه همکاری با دولت، ولی شما همواره با نامهربانی با قوه اجرایی برخورد می‌کنید.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.