خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

دیدار میرحسین موسوی و سید محمد خاتمی

جرس: میر حسین موسوی و سید محمد خاتمی روز گذشته با یکدیگر دیدار و گفتگو کردند.

به گزارش کلمه، در این دیدار که در دفتر سید محمد خاتمی انجام شد، این دو شخصیت به بررسی و تبادل نظر درباره مسائل مهم روز از جمله قطعنامه شورای امنیت، اوضاع داخلی کشور و مباحث گوناگون دیگر پرداختند.

اخبار تکمیلی و مشروح گفت و گو متعاقبا در اختیار مخاطبان قرار خواهد گرفت.

7 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

Mehdi گفت...

سلام دوست من مرسی که اطلاع دادید ولی من شما رو به این آدرس دارم الان که خودتون برام فرستادید http://victor-v8.blogspot.com/ اگر که اشتباه هست لطف کنید بگید تا اصلاح کنم.vvvvvvvv

alireza گفت...

به نام مهربانی که مهربانی را آفرید
دوست عزیزم با پستی جدید به روزم
خوشحال میشم اگه بیای و با نظر سبز خودت راهنمای من باشی
سبز باشی و استوار

زیتون گفت...

سلام
وقاتلواائمه الفکر بامیدروزی که رهبران خونخوارفرقه مصباح شیخ محمدیزدی وتقی مصباح این دوبلعم باعوراوشریح قاضی زمان ما وقاتل شهدای راه ازادی شرشان ازسرملت کم شود وبه ایدزمبتلاشوندانشاالله وبدرک واصل گردندبه برکت محمدوال محمد

ناشناس گفت...

با قرار دادن تصوير زير در قسمت پست وبلاگ خود به اطلاع رساني گسترده كه لازمه جنبش سبز است بيفزاييد

http://myup.org/images/wiavy2ckmuwtm8ps7y0o.jpg

با تشكر وبلاگ موج چهارم نافرماني مدني
http://4wave4.blogfa.com/

ناشناس گفت...

سلام

به ژرفاي نومیدی رسیده بودم و تاریکی، چتر خود

بر همه چیز کشیده بود که عشق از راه رسید و
روح مرا رهایی بخشید

فرسوده بودم و خود را به دیوار زندانم می کوبیدم

حیاتم تهی از گذشته و عاری از آینده بود و مرگ،

موهبتی بود که مشتاقانه خواهانش بودم

اما کلامی کوچک از انگشتان دیگری ریسمانی شد

در دستانم، به آن ورطه ي پوچی پیوند خورد و قلبم با شور زندگی شعله ور شد

معنای تاریکی را نمی دانم، اما آموختم که چگونه بر آن غلبه کنم


به امید آزادی

Unknown گفت...

سلام دوست عزیز
فیلتر شدم...اگه مایل بودی لینکم رو تصحیح کن...
به امید آزادی سبز...

alireza گفت...

به نام مهربانی که مهربانی را آفرید
دوست عزیزم سلام
دولت دمکراسی ولایت فقیه ، در سال کار و تلاش مضاعف ، فیلترینگ اینترنتی را افزایش داده و اینجانب را فیلتر کردند
اما من همواره تا آخرین قطره وجودم، در میدان خواهم ماند. شما را دوباره لینک کردم. خوشحال میشم اگه لینک من و اصلاح کنید
در ضمن به روزم هستم
سبز باشید و استوار

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.