خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

توکلی: جریانی سعی دارد همه‌ نیروهای داخل نظام را لكه‌دار كند

جرس: احمد توكلی گفت: به نظر می‌رسد جریانی سعی دارد همه‌ نیروهای داخل نظام را لكه‌دار كرده و از اعتبار آنها بكاهد.

به گزارش ایسنا، نماینده اصولگرای مردم تهران در مجلس، اظهارداشت: هركسی كه در جمهوری اسلامی مشغول خدمت است ممكن است دیدگاه‌ها، مواضع یا عملكرد قابل انتقادی داشته باشد اعم از آن‌كه رییس‌جمهور باشد، رییس مجلس و یا رییس قوه قضاییه و یا ما نمایندگان. نكته مهم آن است كه نقد باید منصفانه و واقع‌بینانه صورت گیرد كه این موضوع درحال حاضر درمورد آقای لاریجانی به صورت منصفانه و واقع‌بینانه نیست.

توكلی با بیان این‌كه به نظر می‌رسد جریانی سعی دارد كه همه نیروهای داخل نظام را لكه‌دار كرده و از اعتبار آنها بكاهد، افزود: این شبیه همان اتفاقی است كه در جریان نهضت ملی شدن صنعت نفت افتاد و یكی یكی نیروهای وفادار به نهضت را بی‌آبرو كردند و روزی شد كه عرصه خالی شده و راه برای كودتاچیان باز شد.

وی با تاكید بر این‌كه البته شرایط عینا مثل آن موقع نیست، یادآور شد: این‌طور احساس می‌شود كه جریانی تندرو در تلاش برای این كار است. لذا همه باید هوشیار باشیم و همان‌طور كه رهبر معظم انقلاب فرمودند، حرف بی‌اساس، غیرمستدل و غیرمستند را راجع به مسئولان نپذیریم تا یأس و ناامیدی به خدمتگزاران مردم دست ندهد و كسانی كه می‌توانند در شرایط عادی و بحران‌ها درخدمت مردم باشند از حیز انتفاع نیفتند و میدان برای رجاله‌ها باز نشود.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.