خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

خوش‌چهره: بسیاری از مدعیان اصولگرایی الزامات این عنوان را ندارند

جرس: رئیس فراکسیون اصوالگرایان مستقل مجلس هفتم معتقد است: بسیاری از مدعیان اصولگرایی صرفا این عنوان را با خود به یدک کشیده و ویژگی‌ها و الزامات این عنوان را نداشتند.

به گزارش ایلنا، محمد خوش‌چهره ضمن انتقاد از عملکرد برخی از اصولگرایان گفت: امروز به نظر می‌رسد جریان اصولگرایی بیشتر یک تابلو برای حرکت سیاسی بوده تا اینکه یک جریان اصیل محتوایی باشد.

وی گفت: به ‌عنوان مثال بسیاری از مدعیان اصولگرایی صرفا این عنوان را با خود به یدک کشیده و ویژگی‌ها و الزامات این عنوان را نداشتند.

رئیس فراکسیون اصوالگرایان مستقل مجلس هفتم با تاکید بر ضرورت ارائه تعریف مشخص، شفاف، با مشخصه‌های قابل فهم برای جریان اصولگرایی، گفت: تا زمانی که این اقدام صورت نگیرد جریان اصول گرایی مدعیان زیادی خواهد داشت، کما اینکه تاکنون نیز اینگونه بوده است.

وی انحرافات در این جریان را نیز ناشی از عملکرد همین مدعیان دانست و گفت: این موضوع به نحوی است که سوابق و عملکرد این افراد تطبیق کامل آنها را با اصول‌گرایی نشان نمی‌دهد، متعاقبا منش و رفتار آنها نیز با آموزه‌های دینی، اخلاق اسلامی، تعهدات ملی و قواعد شناخته شده رفتار سیاسی انطباق نداشته است.

این استاد دانشگاه افزود: صرف اینکه اصولگرایی را با عدد و ارقام به‌عنوان اکثریتی در مقابل اقلیت نشان دهیم، کافی نیست.

وی تاکید کرد: بنابراین لزوم بازتعریف، احراز صلاحیت و شایستگی، درک صحیح از مفاهیم اصولگرایی که در حقیقت همان مفاهیم ارزشی به لحاظ پایبندی به تعهدات اخلاقی، رفتاری، حقوقی و قانونی نسبت به جایگاه افراد در جریان اصولگرایی احساس می‌شود.

این چهره اصولگرا در پایان گفت: رفتار ضعیف برخی هر چند معدود را که در این پوشش شاهد هستیم مبین و تایید‌کننده چنین نقیصه‌ای است.

0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.