خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

هاشمي‌رفسنجاني: مسئولان از دعواهاي بي‌نتيجه سياسي و جناحي جلوگيري كنند

جرس: رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام گفت: اين‌كه رييس‌جمهوري آمريكا به‌طور رسمي اعلام مي‌كند كه قلب برنامه هسته‌اي ايران را هدف گرفته‌ايم و اروپايي‌ها نيز از آن حمايت مي‌كنند، اقدامي زورگويانه آشكار عليه ايران است.

به گزارش ایسنا، آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، در جلسه امروز مجمع تشخيص مصلحت نظام در سخناني با محكوميت تحركات بي‌سابقه اخير غرب عليه ايران و تصويب قانوني به اسم تحريم فراگير در دو مجلس آمريكا و ابلاغ رسمي آن توسط اوباما در حضور خبرنگاران گفت: استكبار جهاني تلاش مي‌كند تا كشورهاي منطقه را نيز مرعوب كرده تا با سياست‌هاي زورگويانه آن‌ها عليه ايران همراه شوند كه در اين اقدام نيز موفق نخواهند شد.

هاشمي‌رفسنجاني در بخش ديگري از سخنانش با اشاره به تأكيدات رهبري بر حفظ وحدت، همدلي و همراهي در كشور و اقدامات اخير ايشان در مساله دانشگاه آزاد اسلامي براي تحقق قانون‌مندي و وحدت اظهار كرد: آنچه كه تاكنون موجب شكست و عدم موفقيت دشمنان شده و مي‌شود حفظ وحدت و يكپارچگي در كشور ميان مردم و مسئولان بوده است.

وي افزود: مسوولان در دولت، قواي مقننه و قضائيه و ساير دستگاه‌ها، مراكز و نهادها بايد تلاش كنند از حركات افراطي، تندروي‌ها و دعواهاي بي‌نتيجه و بي‌اثر سياسي و جناحي و باندي جلوگيري كنند.

رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام، همچنين با محكوم كردن اهانت به ساحت مجلس شوراي اسلامي و رييس آن گفت: انتظار مي‌رود مراقبت شود حركات نسنجيده و افراطي گروه خاصي موجب تضعيف قواي سه‌گانه، نهادهاي رسمي و مسئولان در كشور نشود و همه به وظايفمان به خوبي عمل كنيم.


0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.