خبرخوان جنبش سبز

Grazr

تلویزیون رسا

Add to Google

۱۳۸۹ تیر ۱۵, سه‌شنبه

تجمع اعتراضی صدها تن از کارگران پالایشگاه نفت آبادان

جـــرس: حدود پانصد نفر از کارگران شرکت «ساختمان نصب»، واقع در شرکت پالایش نفت آبادان، به‌دلیل عدم پرداخت حقوق خود، دست از کار کشیده و در محل پروژه فاز سه پالایشگاه آبادان تجمع نموده و خواستار حقوق و کسر کسورات خود از جمله مالیات شدند.


به گزارش آفتاب نیوز، در حالی که بعضی از مدیران این شرکت دولتی، حقوق‌های کلان تا سقف ١۵۰ میلیون ریال دریافت می کنند، حقوق جمع کثیری از کارگران و کارکنان این گلوگاه مهم اقتصادی، نه تنها پایین بوده، بلکه همان میزان نیز، ماههاست معوقه مانده است.


این گزارش حاکیست حدود ۵۰۰ نفر از کارگران شرکت «ساختمان نصب» واقع در شرکت پالایش نفت آبادان، به‌دلیل عدم پرداخت حقوق خود، دست از کار کشیده و در محل پروژه فاز سه پالایشگاه آبادان تجمع نموده و خواستار حقوق و کسر کسورات از جمله مالیات شدند.


گزارش مذکور می افزاید "در حالی که قانون مناطق آزاد، کارگران را از پرداخت مالیت معاف کرده"، از حقوق کمِ کارگران این شرکت، مالیات نیز کسر شده است.


گزارشی دیگر از این منبع خبری حاکی از آن است که بررسی وضعیت نرخ بیکاری در فصول مختلف سال گذشته در سی استان کشور نشان می‌دهد که طی سال گذشته، کل کشور نرخ بیکاری دو رقمی ١١ ممیز ۹ درصدی را تجربه کرده است؛ که در این میان استان خوزستان نرخ بیکاری ۱۳٫۱ درصدی را داشته است و این آمارها، کاملا با سخنان محمود احمدی نژاد درباره تک رقمی شدن نرخ بیکاری متفاوت می باشد.


0 جنبش سبز و نظرات رنگ وا رنگ شما:

 
Cheap Web Hosting | Top Web Hosts | Great HTML Templates from easytemplates.com.